Service camioane & autobuze
Service camioane & autobuze
Deasemenea, fiecare lucrare este supervizata de catre inginerii nostrii. Rolul acestora este de a supraveghea si a indruma fiecare lucrare, in acest fel asigurandu-ne ca fiecare client devine un client multumit.
Rampe, aparate de masura si control, testere si sdv-uri de ultima generatie sunt dotari ce vin in ajutorul specialistilor nostri, pentru lucrari profesionale si la standarde calitative de calitate pentru a satisface cerintele clientilor.
Informatii si programari
tel: 0743 222555
service@apetrans.ro
Servicii
- Fluide – reparatii de intretinere si schimb ulei si filtre, fluide de racire, instalatii A.C
- Sistemul de franare -Reparatii la sistemul de rulare auto si sitemul de franare: placute si discuri de frana, saboti si cilindrii de frana, cabluri, etrieri
- Elemente de directie – uleiuri,capete de bara, bielete directie, burduf, caseta, pompa servo, rulmenti, articulatii
- Elemente de suspensie – Reparatii ale sistemului de rulare :arcuri, amortizoare, flanse, rulmenti sarcina, brate suspensie,si antiruliu, pivoti, bucse
- Sistemul de esapament – Reparatii si montaj esapament: tobe, catalizator, sonde lambda, tampoane, turbo-compresor
- Motor – Reparatii si montaj kit curele distributie, kit curele transmisie, injectoare,garnituri , suporti, tampoane
- Cutie de viteze – Reparatii si montaj kit ambreiaj, volanta, articulatii planetare, pompa si cilindru ambreiaj, uleiuri
- Sistem de racire – radiatoare apa, ulei, pompa apa, termostat, furtune, sonde, incalzire/racire habitaclu
- Analiza si diagnoza
Intrebari frecvente
Uleiul de motor este fluidul cel mai important al motorului. El asigura ungerea pieselor in miscare din interiorul acestuia, disiparea caldurii rezultate in timpul functionarii si curatarea depunerilor ce apar din cauza incalzirii si a particulelor absorbante din mediul exterior.
E important sa stii ca aceste calitati (ungere, racire, curatare) nu pot fi sustinute simultan in timp indelungat de niciun tip de ulei (nici macar de cele etichetate long-life). Mai mult, motoarele pentru care s-au folosit uleiuri long life si la care s-a inlocuit uleiul la 25.000 - 30.000 km au suferit uzuri premature grave exclusiv din cauza degradarii accentuate a uleiului. In schimb s-a constatat ca motoarele la care s-a inlocuit uleiul la fiecare 10.000 km, chiar daca s-a utilizat un ulei mai ieftin, au prezentat uzuri minore ale pieselor componente si depuneri nesemnificative de reziduuri in interior.